Friday, March 29, 2013

Oh my Rayyan Anaqi!


Hoolaaaa...
Aku kan jenis tak pandai nak main2 or layan budak-budak.
Amin pulak lain. Budak memang suka ngan dia.
Dia pon rajin layan.
Yela, anak buah belah dia da 30 lebih kot.
Haruslah pandai layan kan.
Belah aku, ni ha baru sorang, panglima kenit.
Da 1 tahun 7 bulan.
Memang tengah ligat main.
Mak Pak dia sabor jela. tu pn kekadang tak sabo gak.

Rayyan memang daddy's boy part main.
pantang nampak daddy, terus lah menyeru daddy, daddy..
tapi dia jarang sebut mommy.. pelat sikit, sebut memmy.
memmy takde baru sebut.
ni jam dia panggil semua orang Bang!!
Dia tau sapa mak su, paksu, tok ayah, tok ibu,
tapi bila panggil tetaplah Bang!!.

Ritu aku laki bini lepak uma kak lin.
sambil kak lin masak, aku tolong lah lipat baju. 3 bakol beso ok!!!.
baru anak 1 da macam ni.
2 orang lelaki tengah layan panglima bersilat.
sambil tu diorang layan match hoki.

tengah aku dok sort dulu baju2 dia da tolong sepah2kan.
gerammmmsss je tau.
pastu agak asik kena marah je dia carik idea lain.


angkut dulu bakul
 



Pastu Paksu dia bagi idea pulak kan

Comel 2 orang ni

Try keluarkan

Berjaya!
Paksu ajar pulak


Bangga nau la tuh




Idea lain da mari


Iyyaaahhhh

Patu merengek sebab butang baju tersangkut


Dapat galakkan

Cuba lagi Rayyan!! jangan putus asa







Yiihaaaaaaa

Pastu siap joget-joget..acah2 kita nak terjun

Budak ni bukan leh caya. kang dia terjah je



Da macam gengster kampung dusun aku nengok.
nengok la butang baju semua da tertanggal.
ni dia dalam usaha nak terjah kat daddy dia yang jauh jugaklah.
Rayyan skarang main kasar.
suka terjah2.
ada sekali tu dia duduk atas meja makan.
tak geti dok diam, kena marah dengah mommy daddy.
selamba dia terjah atas badan aku.
aku tak ready lagi tau.
tanjat ioolllsss.

belum lagi dia terjah tok ibu.
semput orang tua tuh.







Gambar penutup, harus kutelangkupkan sekali dua2 ni.
bukan nyer nak tolong lipat baju.
tolong sepah lagi ada.










No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel