Thursday, February 24, 2011

Come back

Assalammualaikum wbt...
Salam 1Malaysia...

Apakah aku akan berhujah...
Of courselah takkan...
Setelah sekian lama meninggalkan blog ini..
Finally, ari nih aku terbukak gak ati nak menaip...
Got few story to remember..

After adat merisik 13.09.2010 rituh...
Date untuk majlis pertunangan mula dibincangkan...
Kami decide bulan 12...
tapikan aku ne benti keje...
aku takut jer xde duit untuk majlis tunang nanti...
Kebetulan pulak, tetibe family perisik minta tangguh
bulan 1 tahun 2011...
Diorang mintak tangguh sebab banyak wedding sedara
mara diorang time tuh...
Family aku ok jer..Aku lagila ok kan...
Laju jer aku stuju...

Aku benti keje trus dari kedai personal care tuh...
sesuka ati aku je kan...
Eh..bukanla sesuka ati...
Tapi siyes, tak brapa happy la keje situ...
Liat nak bayar gaji..
Lewat giler tau tak...
Bayangkan, gaji bulan 10, dapat bulan 12...
Sangat melampaukan...
So, aku decide benti jela keje...
Aku nak idop pn susah, asyik sakit jer...
Susah nak survive..

Lek kampung, plus de lagi 2 minggu aku nak tunang,
tapi takde 1 pon barang hantaran yg da siap...
Cane nak siap, barang2 hiasan hantaran pon tak beli lagi...
Cane nak beli..duit gaji tak dapat lagi..
Hamek ko pantun...hehehe






No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel