Saturday, September 24, 2011

Kesayanganku

Assalamualaikum WBT
Salam 1Malaysia

Sejak kak lin preggy
Aku kena take over jaga Lilo and Hannah.
Aku kena paksa sebenarnya.
Mana ada org lain nak take over selain aku.

Bela sugar glider bukannya senang.
Kena plak aku ni terlalu menjiwai hati diorang.
Yang paling aku risau pasal diet diorang.

Haiwan esotik ni bukan boleh makan sembarangan.
Banyak pantang larang dia.
Kendian diorang ni memilih.
Tak semestinya apa yg Hannah suka, Lilo pon suka.

Tapi so far apa yg Lilo makan, Hannah pon makn.
Cuma Lilo je yg choosy.
Skarg pon nengok jela badan Hannah.
Kemain gebu.
Padahal umur Hannah blom cecah setahun.

Ada yang tanya.
Diorang ni gigit tak.
Yup. Diorang gigt orang.
Tapi tak yah la nak takut kemain.
Takdanya putus jari apatah lagi putus nyawa.

Tapi diorang memang rajin kenc ngan berk merata.
If atas badan aku je, pasti nak tinggalkan kesan.
Nasib najis seperti cicak.

Tu jela nak cite.
Ok bye.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel