Saturday, January 7, 2012

Serabut deh !

Assalamualaikum WBT...
Salam 1Malaysia...

Pagi Sabtu.
Lagi 2 minggu nak walimah.
Baru terhegeh-hegeh nak setelkan kad.
Mana yg nak kena pos.
Mana yg nak bagi by hand.
Siap ada list name hokey..
Tu pon boleh terlepas pandang..



Cerita berdasarkan gambar.

Sambil tulis, sambil makan.
Memang amalan yg sangat la bagusss...
Itu adalah popia otak2 kempas.
Otak2 terbaik setakat ini pada tekak aku.

Laptop on FB.
Sebab mostly ask add kekawan thru FB.
So nak refer add yg diorang reply.
Tenkiu kpd Mark, founder FB.
Senang aku nak kontek kekawan lama.

Bab mintak add.
aku ambil pendekatan berusaha lebih sikit.
Aku pm sorang2 yg aku perlukan add diorang.
Ini cara aku tunjukkan keikhlasan aku nak jemput diorang.
Instead of tinggalkan pesan kat wall sendiri,
"sesiapa nak kad, sila tinggalkan add"
macam ye tak ye je orang ni.
Kekadang wall bergerak laju.
mesti kekawan terlepas pandang.

sebab tula before aku approve friend kat FB,
aku mesti pastikan aku betul2 kenal orang ni.
Aku tak kejar jumlah kawan yg ramai.
Biar sikit, janji we know each other.
part yg takmo guna nama sendiri pn 1 masalah gak.
Haish..

OK. back to gambar.

Dek kerana kerajinan aku pm sorang2 mintak add,
semalam, petang, part message kat FB aku stuck.
kah..kah..kah...
Tak pena ok kes sebegini terjadi dalam hidupku.
part wall, picture, info, event etc sume boleh bukak.

Botol air pink. cap tupperware.
aku belikan amin gak. kale biru.
Nan ado dia nak bawak.
botol air peberet aku.
bawak ke hulur ke hilir.

Sebagai langkah jimat cermat,
aku da terminate berukben masa aku register plan Blackberry.
plan au guna sekarang katanya unlimited data.
so baik aku jadikan as modem trus.
Tapi jangan la mengharapkan kelajuan standard unifi.
Bukak FB pun ala2 dondang sayang.

ok.. ari ni pos opis tutup.
ntah beli zaman lak aku nak pos.
da la harapan aku cuma kekanda sorang.
harap kekanda senang untuk ke pos opis.
tolong dinda belikan setem 50 keping.
Nak tepek, dan pos sekian kad tersebut..
Nanti besday kanda, dinda belanja pavlova kat serai tu eh..












No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel