Monday, December 3, 2012

Movie: Istanbul Aku Datang


Assalamualaikum WBT...
Salam 1Malaysia...

Aku baru lepas layan ISTANBUL AKU DATANG.
Seriyes.. best gilerrrr..
Lisa Surihani yang super comel ok.
Da macam nengok cerita korea pulak.




Sinopsis cerita, semua pun da tau kan.
Pandangan aku, cerita ni memang sesuai sangat bagi orang2 yang tak nak serabutkan otak.
Layan pulak Lisa yang comel itu.
Oh my.. Macam mana la Yusry dok mengadap bini yang comel sejuta kali tuh.
Aku yang pompuan ni pun da jatuh cinta ok.
Lisa ni pada aku pandai buat ekspresi muka.
Semua pun comel je.

Aku peratikan, dressing dia semua pun da macam crite korea.
fancy but still cute.
Time dia marah pun comel ok.
Nanti bila aku pregnant nanti if girl, aku nak tatap muka Lisa hari2 lah.

Lain2 pelakon macam Tomok and Beto aku takmo komen.
Aizat, budak Cina tuh semua pun tak perlu komen.
Yang penting kakak Lisa is comel macam Wonder Girls.

Buat muka macam ni pon comel. Cuba aku yang buat. Ada yang ingat aku tak cukup sifat.

Pakai seluar katok ke apa tuh. Tapi mata aku nengok comel je.


Again seluat katok kat luar. Memang macam korea kan.


Comel lahai. Aku pon nak comel macam ni... Pelishhh...



 Semua gambar dari Google.





No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel