Thursday, June 24, 2010

Aku nak bebel sorang²

Lately aku lebih gemar melompat dari 1 belog ke 1 belog yang lain...taktau la nape kan...suka sangat baca kisah orang..bukan nak nyibuk ea..tapi pada aku each people hav their own luck..so lain orang lain la jalan cerita dia kan...thats why la belog aku nih terabai..sebab masa yang limit tuh tak sempat nak mengarang..apatah lagi aku selalu jengah belog nih time keje je...kalau kat uma rasa macam tak sempat jer...and plus lately aku quiet buzy...asik nak keja dateline jep..abes gugur rambut²ku...so bace belog is 1 way for me to reduce my tensi...

bace belog pon terpaksa curik² tau...pat aku memang tak benarkan langsung surf tenet utk kegunaan peribadi except time rehat...lagi mendukacitakan pc aku facing bilik ketua aku...maka sedia maklom la yer..smalam tiba² panggil meeting...diorang marah² sebab ada yang cuba donlod dari youtube...baru² ni diorang da bagi kebenaran dengar lagu time keje...so diorang tak bagi donlod time keje sebab akan ganggu lalu lintas internet..so orang yang memang betul² urgent cari bahan kat tenet akan terganggu...mase diorang dok marah² tuh...aku rasa macam aku jek...hehehehe...tapi mane ade aku donlod lagu...ekceli aku layan belog kan...so ade jek belog yang tepek vid dari youtube...aku agak la diorang ternampak lambang youtube tuh banyak sangat kot...tuh yang suspek aku dok donlod macam²...tapi siyes beb...aku tak layan pon benda² tuh...aku nak cover line nyer pasal..sanggup aku copy paste cite² diorang kat word tau...<--tak pasal² kantoi aku nyer strategi...

Ekceli apa yang aku bebelkan nih...sekadar luahan perasaan je kot...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel