Friday, June 11, 2010

Gerai William Lagi ☺

Ari rabu lepas aku puasa...balek keje trus tergolek jap atas tilam yang empok la sangat...sambil² belek henponku yang canggih amat...jengah² kat file manager...pastuh nengok plak picture...pastuh ternampak lak gambar² yang menarik perhatian...maka aku pon mms la kat sumbody...ade tiga gambar...tiga² aku mms kan...lantas...sumbody pon ala² tergoda gitew...dan ² cakap...

"ari nih saya balik kol 7.30"...aku pon xde la effect sangat...then sumbody tanya...
"awak teringin ker?awak kan puasa"...aku pon cakap takde la...saje je anta picca gitu..
"awak nak pegi ker?...ayat pancing dari sumbody...
"kita kan boleh pegi lain kali" ayat penenang aku...
"kita pegi ari ni la..."hahaha...sumbody sudah tergoda dengan ini gambar...

maka dalam 8.30 sumbody sudah sampai...dia sudah mandi...sempat aje kan...kalo aku konpem tak sempat...kat uma aku dah buka siap²...makan ala² jep...

Dengan niat nak try sumthing new...kami pon memulakan acara mengorder...org stil ramai...walaupun ujan gerimis...


Pizza mozarella
:: RM20 ::


Chesse adalah sgttttt byk....
sangat puas hati


Nasi benny / menny lebih kurang la
bersama lamb shoulder
x gheti nak cite rase dia
tapi ok la..
aku kan x mkn lamb sgt


byk gak isi
aku sugget mkn la utk 2-3 org
nasi + lamb - :: RM40 ::
william siap offer tambah nasik
no additional charge
tapi sumbody xmo sbb sgt keyg
so ratah daging jela

air macam bese la kan
air peberetku
tapi lupa nak snap
so amek koleksi lama jela


yg kale coklat tuh aku order
air kelapa laut + longan
besar punya
:: RM7 ::
longan dan kelapa laut sangat meriah taw

mcm bese mesti mau yg masam2..
tapi lupe nak snap
slalu order kedondong + asam boi
tp rituh kedondong xde
so order lemon + asam boi
giler masam
gelas biasa
:: RM2 ::

juge menapau utk kakek ku
juga x snap ghupe dia dalam bekas tapau
tp kalo mkn situ
gini la rupe dia


lasagna + meatball
:: RM 20 ::
cheese juga adalah byk
meatball juga adalh sedap
konpem mkn sampai muak

owh...sangat heaven bile dpt mkn syedap2 nih...walaupun gerai dia agak kotor yer..tp nak wat cane..kalo mkn kat restoren yg nmpk besih tp blom tentu syedap...kite x nmpk dapo diorang..ntah2 koto gak...hege kat william around gini la...xde sen2...sebab dia kire manual...aku salute kat william tuh...ilek jep dia kire....mesti math dia dapt A++...pastuh diorang amek order main jerit jek...xde pon tulis kat kertas...bagus IQ diorang...da g kursus kot...

itu je nak cite...sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel