Monday, June 28, 2010

:: Flaming Steamboat :: (Recommanded)

Belek² picca dalam henpon,,terperasan lak picca makanan lagi...haish...haku memang selalu g makan² ker...tak gak kot...Kebetulan je nih…ada takde pon twice/month ade la g tempat² yang jarang kitorang g…pat peberet kitorang (sape² jela…slalunyer akak saye, abg ipar dan sumbody) FLAMING STEAMBOAT lokasi kejadian betul² sbelah sunway pyramid..hotel sun inn..memang sangat senang nak carik kedai nih…Cuma parking je susah especially time weekend…kitorang slalu parking blakang flaming..sila bayar RM5.00 yer..(kalo tak silap la)…yang nyata berbayar ni adalah mahal…

Tempat nih akak saye yang rekemen…dan aku pon rekemen kat kawan²…slalu pat buffet cenggini kena byr lek makann yang tak abes kan…tapi stakat nih flaming tak wat lagi…aku tak berminat langsung nak try kat Johnny sebab hege lebih kurang tapi alala…ciput benau kat Johnny tuh…mcm tak kenyang jep…selection makanan pon bley tahan…walaupun tak la byk sgt² tapi still worth it bagi aku la…Hege lebih kurang RM20++...sila ketik untuk futher info flaming best!!!

Mcm² haiwan laut – aku akan slalu terpa ketam n udang…the rest pon aku try gak cume yg mcm pelik² ckit tak amek la…
Bebola n wat so ever yg lebih kurang pn byk,sayur²an dn juga telor²an – jarang aku amik…
Air adalah percuma - slalunya ada dalam 3 pilihan air…
Makanan lain pon ade - mcm nasik,ayam goreng,kentang goreng…
Buah²an juga ada – slalu mek utk LILO skali..
Dessert juga ada – eskrim yg pelbagai rase pastu aku tabur lak ngan coklat…nini coklat celup pun ade, cocktail juga ada..
Pilihan sup – ayam ngan tom yam…kami slalu mek tomyam sahaja.

As usual aku memang jarang nak ketik pica sebab aku macam tak sedar diri..alih² da nak abes baru insaf sebab makan byk sangat..ingat lagi masa final year aku bawak kawan² mkn kat sini…masuk je kete sume tersandar mcm ular sawa..siap cakap… menyesal za… aku makan banyak² tadi…
Inilah picca aku g rituh…see…sampah je kan


ketam dgn haiwan ape ntah


sampah je tinggal

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel