Friday, July 2, 2010

FULLHOUSE, SUNWAY PYRAMID

rini nak citer pasal makan lagi yer...a few week ago jalang² kat sunway pyramid...actually aku memang suke g sini...byk benau kedai..kedai² yang menawan ati aku la....cume wit jep tak berapa nak banyak...tempat makan juge adalah banyak..setakat nih aku tak pena lagi sesat kat sini...melampau la kan sampai nak sesat bagai...bukan beso sangat pon...tapi beso la gak sebab aku tak penah tawaf lagi dan aku ghese memang aku tak mampu nak tawaf pon...

kali nih pegi dengan misi yang satu...lepas surf tenet...carik info pasal pat makan bernama FULLHOUSE...rase macam nak try...dia de cawangan pat lain...yg paling dekat ngan aku adalah ini...orang kate restoren nih amik konsep cite FULLHOUSE tuh...aku kan layan gak cite korea..so dengan ala² feeling heroin cite korea, aku pon melangkah masuk kedai ni bersama sumbody...kami pilih sit dalam sikit..dekat ngan dapo...


lokasi, lupe lak...tp area ice skating..mekdi..tapi atas lagi..


kat depan kedai...very comel kan..


depan kedai gak...ramai gile orang posing depan kedai nih..


cantek gitu dia nyer buku menu...


view dari dalam..sume putih...memang taste haku...


sudah start order...honeydew milk with bubble..
somebody punya..mcam budak²
::RM7.90::


peppermint chocolate blended
::RM6.90::


potato wedges...agak banyak gak
::RM8.90::


nasi lemak..ntah pape jep sumbody nih...
makan pat korea pon nak nasi lemak..
::RM10.90::


aku punyer...korean noodle...nak korea sangat kan...
::RM8.90::


memang aku asik ne bahan ngan sumbody...
nak sangat korea, hamek ko...
megi ghupe nyer..
rase pon macam megi kari jep...

plain water 2
::RM2.00::
service charge
::RM4.55::
sila bayar sebanyak
= RM 50.05

aku suka sangat deko tempat nih..sume putih...comel²...nanti uma aku, aku nak sume putih la...pastuh ade anak..anak² aku leh kalekan...miahahaha..brangan lagi...kesimpulan disini...tak teringin pon nak g lagi sebab takde yang menarik perhatian pon...pastuh macam tibe² nak was² lak tahap kehalalan dia...sangat sengal kan...padahal orang melayu ramai jep kua masok...pasni nat try makan katne ek???hurm...-sedang brangan lagi-

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel