Thursday, July 1, 2010

Hal yang menimbulkan amarah

Sometime ade something yg ko tak akan lupa...

mase tuh aku dok kat terengganu...
aku nak lek k.l (bile mase lak kampung aku kat k.l)
disebabkan aku takot malam takde bus (menurut penduduk tempatan bus terakhir jam 6 ptg),
so petang tuh aku da tunggu bus nak g stesen bus kat bandar tuh....

padahal bus nak g k.l hanya ada pada pukul 9 malam shj...(time tulah)...
then aku decide nak lepak kat KFC yg dekat tuh pai maghrib...
pastuh dr maghrib ke isyak leh lepak kat masjid putih tuh (lupa lak nama dia)...
aku gerak sorang² yer...
rilek je aku dok kat KFC sorang² sambil makan n sambil main sodoku...
aku makan sikit² sebab lame lagi nak maghrib...
taknak la nampak sangat aku menumpang kat situ...
alih² ade la akak nurse nih...
slamber kodok amik botol sos atas meja aku...
which is aku still guna...
kan aku tengah makan means aku tengah gunala...
then aku terkebil² la...
aku perati bukannya ramai pun mahluk ALLAH tengah makan...
kan banyak lagi meja kosong yg ada sos...nape ko mesti amek aku nyer...why??????
then aku pon bangun..pandang muke akak sengal tuh...
ala² nak carik gado gitew...
aku amik sos kat meja lain tp very near ngan meja dia...
kalo nak ikutkan...ghese macam nak mek sos atas meja dia jer...
takkan tak gheti hormat orang tengah makan...what the la....
cube kalo ko ngah makan tibe² waiter tuh hamek ko nyer pinggan...
mesti ko ne histeria punya...
itu la dia salah satu kenangan tak terindah yg aku tak leh lupe...
sebab baru je bape bulan kan...
tak lame lagi...lupe la Align Centertuh...

...wassalam...

1 comment:

  1. hahak..ingatkan amarah sbb editing tadi..
    saspen..
    ttg entry di atas..
    berapa tidak beradabnya perempuan itu..
    at least mintak kebenaran la kan..
    bukan kena bayar pun klu mintak kebenaran..
    beradab lah kan..xperlu biadap..
    alamak..tetiba je su tumpang amarah kat sini.. =))

    ReplyDelete

Silalah mengomel-ngomel