Saturday, March 5, 2011

bluuuuuerrrkkkkk=p

Assalammualaikum wbt...
Salam 1Malaysia...

nak meluahkan perasaan nih...
jiran aku kan..sangat no manner tau...
cenggini cite dia..

umah aku ni uma teres..
uma kos rendah...
tau2 jelakan...toilet kat dapo...
(uma sape lak toilet kat hall...)
pastu jarak antara uma aku ngan uma blakang
lebih kurang 4/5m kot...
kalo ko mengilai kat dapo memang la jiran
keliling boleh dgr ngan jelas...

masalahnya skarang...
jiran aku yg sorang nih sgtla tak blaja sivik...
dia kalo mandi (aku rasala) mesti mau
jolok2 anak tekak....
maka akan terhasilla bunyi2 seperti org muntah...
bukan sekali ok..banyak2 kali...
pastu siap bersungguh2 nak kuakn sgale kahak....
siyes sangat meloyakan tekak...
lagi best time dia jolok2 tekak tuh
time aku ngah bekpes...
elok aku nak suap...time tuh gakla
dia dok uwek...klop..klopp..uweeeeerrrkkk.....

iyeeewwww...kembang tekak aku nak makan tau...
sehari dua aku boleh la tahan...
tapi kalau da ari2...nak je aku jerit..
tapi kang aku lak rupa macam takde sivik...
kalo aku jerit dari dapo..
konpem la dia dengar sebab aku nengok
tingkap kecik kat toilet dia pn ternganga...

aku paham la ade jenis2 org kalo berus gigi
pasti nak uweeekkk kan...tapi sila agak2 la ea..
ingat sikit jiran2 sbela..unless la ko dok kat uma
yg beso gile...n jiran2 ko pon jauh2...
ko nak muntah ke hape sampai kua anak
tekak takde sape yang kisah....

kesimpulannya..
aku amat jaki ngan jiran yg sorang tuh...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel