Friday, June 24, 2011

1st Time Mekap Tebal

Assalamualaikum WBT..
Salam 1Malaysia..


Aku bukan set² yang suka berposing..
Ok.. Aku tipu..
Sebenarnya aku suka sangat interframe..
Suka berposing.. Suka ada kenangan..
Tapi sejak aku da macam peti ais 2 pintu side by side,
aku jadi segan nak berfotogediks..
Lagipun amin pn jenis kayu depan camera.
Lagi aku terbantut nak berposing..

contoh peti ais side by side



Tapikan masa aku tunang arituh (saja nak flasback)
aku terpaksa gak la bercamwhore..
Sebab utamanya adalah 1st time dalam sejarah
hidup aku bermekap tebal dan berbulu
mata palsu ala² RCW..
So ahkak feeling artis gitew..
Maka camera hp 2mp menjadi peneman setiaku..

Baru pas mekap
On the way nak balek uma



tak puas hati
amik lagi sekali
banyak kali sebenarnya



Aku tak mampu nak angkat mata
rasa bulu mata palsu tu berat je



da kat uma
tetiba aku sorang je dalam bilik



apa lagi kan
amik la gambar puas²



majlis da abes



tapi stil la na amik muke sendiri
aku amik gambar bulu mata palsu sebenarnya



aku tengah puasa sebenarnya



memang aku saja nak menggoda iman

apa motiv entry ni..
saja² sebenarnya..
nak upload pic dalam hp..
bagus hp soni eriksen ek..
walapun 2mp je, tapi clear.
tak macam berry itam aku yang kabur je..







No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel