Wednesday, November 21, 2012

Me love AM**


Assalamualaikum WBT...
Salam 1Malaysia...

Aku tengah maraton cite Adam Hawa ni.
Tertinggal beberapa episod.
Ritu macam a bit boring lah sebab balik2 si Ain jual mahal.
Tapi start episod 46 da nampak best sebab Ain da mula cair.

Kalau aku kat tempat Ain.
Hoih.. Hari pertama aku da sujud syukur ok.
Miahaha...







Renungan Am kat Ain tuh.
dengan muka ala2 notty kan.
Ayyoohhh.. Menggeletis aku.
istighfar banyak2 ZARA.. ingat suami tuh.
Nasib aku da kawin. Ada gak tempat nak menggeletis dengan cara yang HALAL Toyyiban.

Yes,, thats why ramai women memang suka gila kat Abam Aaron Ajis nih.
Da memang sifat semulajadi perempuan nak kan lelaki yang hensem, keje best, romantik, caring, patuh pada agama. boleh jadi ketua keluarga yang perfect.
Memang dari dulu lagi perempuan da selalu berangan lelaki cenggini.
Kisah fairytale yang da dipupuk dari kecik.
Bukan aku sorang je kot. rammmaaiiii lagi sepesen dengan aku ni ha..
Bila da remaja, da start baca novel, ciri2 hero mesti cenggini kan. Novel adam hawa pun cenggini. kalo da keje pilot tuh, memang best lah, memang konfem hensem.

dulu aku suka baca novel Ahadiat Akashah.
Antara novel paling aku suka, Pilot Cafe.
Hero dia keje pilot, hensem, kaya, macam perfect je kan.

image google




ok lah. nak sambung layan Adam Mukhriz
Eh, AMin baru call.
Dia balik awal la pulak.
Harap2 kang AMin izinkan aku layan AM dulu..












No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel