Tuesday, April 2, 2013

5th hot air balloon, sedih!


Ahad lepas kan kitorang telah merajinkan diri pegi 5th hot air balloon kat putrajaya.
pukul 10 nak dekat pukul 11 macam tu baru sampai.
hamik la dia punya terik.
untuk orang kuat berpeluh macam kitorang ni.
memang basah baju.

kesian kitorang pegi panas2.
tapi belon yang ada, seddddiiiihhhhh....

Mula2 ktorang pergi area sini dulu.
ada talk pasal belon panas ni.
pastu ada lah tempat berposing.
ala2 naik belon kan

cubaan suami amik gambar tapi tak pandai menipu.





pastu ke tapak sebelah dia.
macam banyak gerai jualan.
tapi tak menarik minat aku pun.
sebab panas sangat. kosser nak jalan2.
orang pun ramai.
ada gak games ala2 kat fun fair.








dan inilah antara belon panas yang banyak gilers itu

3 je uollssss


cubaan nak amik gambar sendiri

lagi sekali

termasuk jari la pulak

kesat peluh dulu

baru berjaya.hehehe

eh, ni pun nak kempis jugak.
yang aku nampak banyak belon macam ni




Pastu kitorang pegi nengok helikopter dari jauh.
bukan boleh sentuh pun kan.
sekali ride rm130 per person.
duration 7-10 minit lebih kurang.
gila mahal weh. lepas naik kapal terbang pegi balik.



amik gambar jela...


aku nengok gambar cousin aku, ada lah jugak belon panas lain.
time2 petang macam tuh.
so, aku assume kitorang pegi salah masa.
tapi kesian aku nengok ada yang bawak orang tua, anak kecil.
mesti macam frust je kan.
sebab da lah parking jauh, sebab penuh.
panas pulak tu. sekali nengok TIGA je belon panas tak cantik.

Aku ajak amin balik.
amin ajak singgah alamanda.
dan balik dari sini lah aku start rasa nak demam sebab panas melampau.






No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel