Thursday, April 18, 2013

Demam dan Gwiyomi !


Hoih lah..
Skarang panas melampau eh.
Aku syak aku bakal demam ni.
Badan memang tak selesa.

Imun badan aku memang a bit low.
sejuk sangat tak boleh,
panas sangat pun tak boleh.
dari ritu kot aku memang da rasa tak best.
tapiku lawan dengan minum air masak banyak2.

tapi kali ni rasa macam tak boleh nak lawan je.
kat opis rasa panas je.
ekon atas kepala ku rasa macam gas je keluar.
bila nengok luar, kemahin panas. silau sampai tangkap kat kepala.
tambah dengan caller yg kekadang macam dak hawau..
itu lagi bikin panas. sebab tak dapat nak lawan kan.
so panas meluap2 kat dalam je.
eh, macam exaggerate pulak.. hihohe

kat laman sooosial skarang tengah demam gwiyomi/kiyomi pulak dah.
gwiyomi tu maksud dia cute/comelsss ever.
comel ke uollss. korean memang suka comel2 ni kan.
geram aku. macam nak picit2 je.
nak tau pasal gwiyomi, sila baca di sini
aku amik kat wiki je pon..

gwiyomi song/step yg tengah trend skarang sing by hari.
suara pon nak kepit kasi bunyi ala2 budak tadika gitu.
agak2 klu aku yg buat video ni, memang mintak tangan je nengok muka ku ini.
aku sendiri tak slere nak nengok muka sendiri.




ni step and penyanyi asal katanya.
dia tulis korea. aku buta huruf. dia tipu pun bukan ku tahu.




nengok video ni.
pesal lah budak ni comel sangat eh.
macam ku nak picit2 je.



ni versi msia pulak.
anak dara siapa ni wei..
pesal la muko ko ni comel sangat eh.

kalau rajin layan skali video ni.
memang terbaik habaq ang..
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200851698244922

kena budak2 yg buat memang la comel.
tapi cer aku yang buat..
memang rasa macam nak sepak laju2..
tak yah tunggu orang lain.
aku sendiri yang sepak dulu.

Aku nak buat depan amin la nanti..






No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel