Friday, March 26, 2010

daily report (episod 12)

Alahai...tetibe jerk aku nyer time table ilang lar...cane aq nak continue story kat terengganu tuh...hurm.. maka aku combine jela sume citer yg aku ingat...lagipun story tuh kan da agak basi.seingat aku time aku kat sane aku de la melibatkan diri dengan aktiviti corporate...corporate kerrrr???hehehe...takde makne nyer....one of main aktiviti kena wat comunity service n carnival day...supposed both event will be held on 5th/12...but during that time kan musim hujan...so banyak jalan yg kena tutup...even kitorang pn dalam mode standby...bile2 mase jek diorg akan panggil utk comunity service...

aktiviti petang lak still go on..
.klu tak ujan ktorang sume nela trun...mase main futsal aku tak turun pn...makcik kan semput...tak baik lagi...tapi mase minggu main handball makcik trun yer...wpun kalah...tapi still happy...macam bese la kan...position aku utk handball...tuh hah...ko posing la kat goal post...aku pn dgn gaya mutu keunggulan menepis bola sana sini...tp mcm bese jugak la...bolos sebab bola masuk celah kelengkang...habis sume dok gelak kan aku...aku??malu ade...klaka pn ade gak...adoyai...tau tadi trun jek ngan baju kurung...

minggu selepas cuti raya haji adalah minggu teambuilding...sehari dlm dewan
..divide dlm grup lain lagi...tapi kali nih lebih senang...sebab masing2 da tahu nak bawak diri...kelas sampai ke malam..then esok nyer ne g tapak plkn kat dpn tuh jer...jln kaki saje..tp aku tak dapat nak join la...bukan sebab aku malas enh...tapi sebab makcik nyer athma tak elok lagi...tak tau la nape...lame betol kali nih aku ne athma... pagi tuh aku pegi klinik lagi...time kasih la kpd abg tuh...lupe lak name dia..staf suria gak yang tolong bawak...abang tuh bawak aku g klinik swasta sbb dia kate klinik gomen lambat giler...aku lupa la name klinik tuh...betol2 depan MRSM...kat alamat dia pn tulis depan skola MRSM..ade ek alamat macam tuh...dari lua ghupe klinik tuh bese2 jek..tp kat dlm canggih la plak..doktor dia tulis2 sume kat touch screen...da xde la pen ngan kertas karbon tuh...hege pn xla mahal mane pun sebab aku tak amik inhaler...

aktiviti teambuilding tak abes lagi...ne wat shortdrama lak...cian diorg...da la penat di siang hari...ne lak sambung blakon and wat video clip lagu patriotik...sume ahli ne participate...aku pn join la gak...benda2 tuh bukan kena berlari pon...malam esok nyer pulak kire malam kemuncak utk mggu teambuilding...oscar night gitew...tema itam merah...


nampak kan theme dia..black n red...

grup aku menang ape ntah...best music kot..piale yg comel tuh pun aku tak tau la sape yang simpan...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel