Saturday, March 27, 2010

daily report (finale)

pejam celik pejam celik da nak 2 bulan aku dok menuntut ilmu kat negeri darul iman nih...lebih spesifik kat setiu merang resort...lebih spesifik aku telah menyertai kursus well known as Graduate Employability Management Scheme (GEMS) under khazanah nasional berhad...pasni ne praktikal lak selama 6 bulan...minggu terakhir nih ade dinner la kan...corporate dinner...kena mengaplikasikan segala yg kitorang belajar...penampilan la paling penting kan...malam tuh sume hampir same jek...mostly pakai blazer kale itam...dalam jek lain2...aku cume excited nak makan jek...kate nyer malam tuh menu berbeza dr biasa...aku nak tepek picca budak kelas jek...xmo la tepek picca time dinner sebab malam tuh muke aku tak banyak interframe lak...


ini permanent group..Grand Iniatial Consultant Sdn.Bhd


malam seterusnya dinner ngan budak2 kelas pulak..wat bbq kat tepi laut...tengah sedap2 makan alih2 ujan la plak...terpakse la berhijrah ke tempat lain...maka banyak la aktiviti terpaksa dicancelkan...malam tuh ade gak luahan hati...share2 feeling uolsss...de gak yg da jatuh cinta sesame sendiri...jodoh masing2 kan...


nengok jek rambut n tudung masing2...kuat gler angin time tuh...


23/12/2009...hari terakhir kat sane...ade majlis konvo...aku terpakse lek awal...planning asal aku nak stay dlu...tp aku de intebiu 24/12...maka malam tuh gak aku terpaksa gerak ke KL...time lunch kitorg makan same2...bermaaf2an...dgn abg front desk pn ade skali...padahal dia off duty...cian abg tuh..ne tolg angkat beg kitorg yg berat nak mampos tuh...gudbye kwn2 n management team GEMS....kite tetap keep in touch...muka bku kan ade...hehehe...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel