Friday, March 26, 2010

daily report (episode 13)

comunity service...

ari ahad 6/12/2009...aku ne g wat keje kebajikan...tolong besihkan kampung setia jaya...kebetulan kan ari ahad...dely de urusan kat kuala terengganu...ahad kan kat sini da keje...so kitorg g kampung tuh dgn sang kancil yg gagah perkasa (hakmilik pakcik dely)..pegi utk menolong itu dan ini
then ch0w...tapi banyak gak la kejee yang kitorg wat...nampak sangat beza before and after..picca lak aku lupe nak amik...tapi aku ade sedikit ngelat lar...cameraman nak wat keje2 kelakian...maka dia pass kat aku...maka bile camera bertukar tangan aku pn takde la nak menebas rumput segala bagai...

rajin betul budak2 nih...pai bawah uma pon diorg bersihkan...ekceli bukan la uma sape2 pon...tempat tersebut adalah balai raya yang telah diabaikan setelah mereka memperolehi surau yang baru betul2 duduk depan balai raya...so dengan membersihkan balai raya, maka mangsa banjir boleh la lepak kat balai raya kan...dalam uma pn budak2 gems tolong cuci tau...bukan setakat lap jek..

yang kale oren tula surau baru....nih pagi lagi...baru sampai...


tuh brother big...ngah berkerje keras...da clear kan...



pas sume setel kitorg pn ch0w la dlu...lek resort jap...besih2 kan dri pastu g kuala tganu...budak2 nih nak carik baju dinner...tak abis2 kan...sebab malam dinner nanti tema dia corporate dinner...sume ne pakai blazer....

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel