Friday, March 26, 2010

daily report (episode 14)



da nak minggu2 terakhir kat sini...masing2 da feeling sdey jerk...aku pon agak2 macam lupe lak ape aku blaja..tapi kalo bukak buke...ingat lek nih...pasal problem solving la...office management...buku2 tuh sume aq simpan lagi wpun diorg sume dok rapi dalam kotak...ilmu tuh...da la dapat free.g sane dapat elaun lagi...hah...nak per lagi...tdo lak kat resort...makan disediakan...smggu 2x diorg akan dtg and besihkan bilik...wah...saya sangat sronok...tdo lak dalam ekon and tilam yang empuk...pagi2 saya akan bukak tingkap luas2 supaya fresh air laut tuh masuk dlm bilik...campu ngan sejuk ekon...eeeeerrgggg...sejuk gile masuk toilet...mujur de air panas...owh....saya sangat rindu saat itu...

18/12/2009...acara kemuncak untuk wat comunity service...sangat mendukacitakan sebab not run smoothly...aku lak bahagian protokol...so nampak sangat salah kat bahagian aku...nak menunding jari pun da tak leh sebab benda da jadi...papehal pon jadikan itu sume sebagai pengalaman dn pengajaran...aku pn tak pernah take part dlm benda2 macm nih...the day before da pegi ricky2 dewan tuh...tolong besihkan ape yang patut....susun kerusi segala bagai...posing2 adalah wajib...


lokasi kejadian: felda chalok...stil got rainy there...


pada hari kejadian agak mendung yer cuaca di sana...stela dibahagi ikut grup mcm bese la kan...dgn2 org2 baru...tp ade aku kisah...ktorg kan nak wat keje kebajikan...sume ngan objektif yang sama...grup aku ngan grup dila same tempat maka ne naik same bus..da la grup aku paling last gerak...alih2 gerak stakat 10 m jek...stakat seberang jalan...hampeh tol...ghupe nyer area tuh dalam lagi...adoyai...harus jalan kaki nih...mujur de commitee kecemasan...ntah ape ek name diorg...siap pakai tali merah kat lengan...diorg masing2 mmg de transport...so diorg la yg tolg angkut kami masuk ke dalam lagi...kalo ne jalan mmg lambat la mau sampai kan...tengah2 syiok dok besihkan halaman uma makcik nih alih2 ujan lak...maka sume nela masuk uma makcik..tumpang berteduh...pas ujan benti sume kua lek...truskn keje yg tergendala..alih2 ade lak yg menjerit...huh..pacat rupenyer...aku pn geli gak..sat lagi aku rase macm de sumthing jek kat perut nih...aku pon kuis2 jela...tp mcm de lg..akak pn agak2 lain clear selak la sikit..hamek ko..pacat da mlekat...aku tarik tapi dia takmo tanggal..degil tol...mintak tolong diorg..baru aku cakap da menjerit...dah tuh tak kan nak suruh budak laki...maka aku terpaksa berkeras dengan itu pacat...


sempat lagi berposing di kawasan kejadian.

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel