Thursday, December 15, 2011

Tekanan

Assalamualaikum WBT...
Salam 1Malaysia...

Refer pada countdown lebih kurang sebulan je lagi majlis kami.
Now, aku sangat risau.
Kad tak siap lagi....

Kad suppose siap sebelum Jumaat depan.
Itu adalah pasti dan mesti.
Sebab aku da tanya sebelum tempah ari tu.

Kad dibuat di JB.
Order pun thru internet.
So, sebelum parent aku naik KL,
Kad mesti sampai kat tangan diorang dengan selamat.

yang aku sangat2 risau sekarang ni.
sampai sekarang tak dapat lagi draft kad tu.
Stress ok.
Janji nak email ari sabtu.
pastu tak emel pun sampai la semalam.
aku bertanya. then baru cakap nak email
malam tadi or pagi ni.
Pastu senyap balik.

Tolong la jangan buat aku macam ni.
If da janji, tunaikanlah.
Sakit jiwa tau. tak memasal Athma aku datang menyerang da ni
memikirkan hal kad undangan.






No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel