Wednesday, July 9, 2014

Ai is missing someone


Assalamualaikum WBT...

Salam 7-1 Hahaha..
Main bola ke ape.. aku on tv time sahur pagi tadi.
nengok2 da 6-0.
Apakah? ingatkan dia punya statistik ke.
Moral down sgt tuh. Takkan Neymar takde terus takleh main.
Kot2 bakal kalah  pun, janganlah sampai kena titik.
Hahahaha

pic: google


So far team pilihan Amin semua terpilih.
Masa nak start world cup ritu, dia dengan confident kata Sepanyol awal2 da klua.
Dia target German, Belgium, Netherland.
Pelik gak aku dengan laki sendiri.
Padahal dia bukan nyer berjaga malam nengok bola.
Ntah celah mana dia buat siasatan.

Ok, tu takpe standard dunia semua nak tau
Ni liga Malaysia pon dia follow kow kow punya.
BTW kitorang org Johor so sokong lah JDT.
Dari zaman kegemilangan Johor zaman Abbas Saad sampailah zaman kejatuhan,
semua dia amik port. cuma tak gi stadium la.

Almost semua player dia amik tau. padahal tak glemer pn.
Standard la kan orang pompuan nengok bola.
cuci mata je lebih.
Lagi aku peliks team lain pon dia amik tau.
time nengok bola dia boleh jadi pengulas la.
"player ni dulu main team A, pastu dia bagus dia dipinjamkan main team B."
kecintaan sangat pada bola sepak tidak boleh dilunturkan.

eh tadi nak cite pasal ape ek.
ni gara2 rindu kat laki sendiri la kan.
da nak 2 minggu saya tak jumpa suami saya.
kesian kan saya. 2 tahun lebih duduk serumah, tetiba duduk jauh.
rasa lain pula.
masa baru kawin memang duduk asing pon.
tapi tu tak rasa sangat sebab dia kat semenyih aku kat PJ.

Plus baru kawen kan. belum rasa keserasian lagi.
masing2 da biasa duduk bujang, bila kawen, duduk asing tak rasa sangat.
pastu bila duduk serumah, baru keserasian tu datang.
banyak aktivit buat sama2.
yang paling penting balik keje suami amik.
masuk kete, terus ngadu bla..bla..bla..
pastu planning nak makan luar ke nak masak.
kalau awal bulan tu makan luar la.
masuk tengah bulan, masaklah.

Masak pun kena sama2 buat2.
barulah adil dan saksama. sebab sama2 keje kan.
sama2 penat. unless kalau amin kena OT.
barulah aku terhegeh2 masak sorang2 yang boleh drag sampai 2 jam.
padahal masak sambal sardin je pon. ye, aku memang seloowww...

now, im counting the days. jumaat malam saya mau pulang ke Joho..
memandangkan selasa depan cuti nuzul al-quran maka senin saya amik cuti.
sambil2 tu boleh la jeling2 kot ada keje kosong kat sana.
sambil2 tu gak boleh la aku kemas bilik kami sebab ritu tak sempat kemas.
baju2 aku semua dalam plastik itam lagi.

eh, beria nak balik bagai, keje part time da pending lama tuh.
tiket bas pon tak beli lagi.
tiket bas raya pon tak beli lagi. konpiden sangat nih.

Uollsss,, doakan aku dapat keje cepat eh kat Joho..




No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel