Wednesday, May 26, 2010

Andartu terlampau dan Bounty hunter

ahad lepas aku layan citer andartu terlampau ngan bounty hunter...skali 2 kan aku balun...da lame x layan wayang nih..ekceli aku yg getiks mau nonton cite andartu itu...Konon² pada pemikiran aku cite ini adalah best..sumbody pulak mau nonton cite omputeh tuh...



mula² layan cite andartu terlampau nih...
susah nak komen...jumlah penonton konpem la tak ramai...
mula² agak excited gak nak nengok cite nih...
plakon dia kan macam² ada...ade certain part yg memang klaka gitew...
nak² part datuk rahim razali berchenta ngan budak muda kononnyer...
barisan plakon adalah mantap yer...sume name memang kenal...
tapi aku taktau la nape...memang aku takleh in la cite gini...
tapi masih ada pengajaran la...jangan terlampau² memilih...
kalo mau cuci mata nengok andartu itu memang sangat sesuai...
grafik dia pon chantek...jalan cite dia macam aku penah nengok la..
cite ape ek...adakan 30 hari mencari cinta...cite endon...omputeh pon de wat cite gini...
so da tau la kan dia nyer plot...tapi still ade la dia nyer kreatip tuh...



seterusnya berehat sebentar then continue ngan citer bounty hunter...
jalan citer agak pelik yer...tapi layan saje...
ada juga pengajaran di situ...
tapikan ape yang aku prasan baju heroin andartu ngan heroin cite omputih nih tak jauh beza pon...
kire hebat la cite heroin mlampau tuh kan...
badan bergetah tuh...
thats whylah aku x brape nak hengat cite andartu...
fokus utama da larik hadap heroin laks...
prangai adalah keji yer...miahahaha

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel