Tuesday, May 18, 2010

minggu keje keras sepatutnya

sukati haku jek...padahal minggu nih aku banyak giler keje...tapi tak tau la gi mana nih... sebelum nih deme kata aku keje cepat...terlebih cepat dari dateline...tapi kali nih aku amat² lembabs dari dateline...dateline da dekat (Senin depan)...tapi banyak lak benda aku nak cover...Actually buku nih pun banyak sangat benda nak tokok tambah...hujung² cuba bagi sikit royalti buku tuh kat aku... Baru la aku semangat nak buat...Bukan senang nak mengarang...kalau setakat sebuah karangan je takpe...ini kalau 13 bab...haish...kering pale otak aku nih...
cite adamaya da bes...smalam nengok sekali imbas jer cite baru tuh...cara abang ipar gelak macam best jek...tapi time 6.30-7.30 adalah waktu busy la...balik keje je banyak benda nak wat...tapi kalo da minatkan...macam cite adamaya tula...rushing aku...gigih nak nengok adamaya...mujur ending dia best...

Maya tepekkan cita² dia dalam diari...haku nak tepekkan cita² haku kat mana yer...dulu masa dalam gems...memang ada trainer tuh kata...kita mesti zahirkan cita² kita tuh...nyatakan kat mana²...then bila kita nampak...kita mesti usaha untuk fulfill our dream...tapi kalo kita simpan jerk dalam pale otak...nampak sangat la kita berangan...Dulu aku ada diari...da 2 bijik lagi tau...tapi sejak setahun dua ni je da tak mau tulis diari...takut orang baca...hehehe....kan da mengarut...tadi dia gak kata keje banyakkan...tapi boleh lagi membebel...saya suka membebel yer...sebab keje saya asik duduk senyap² sampai saya ngantuk sangat²...

da macam hakak saya =)

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel