Wednesday, May 12, 2010

Nasibku sebagai orang bawahan

Bekerja atas arahan ketua adalah perkara biasa bagi orang bawahan seperti saya...setelah berhempas dan berpulas...ketua panggil lagi...kali ni keje bertukar lagi...dan bertambah lagi...hari dateline bertambah lagi...sronok...tapi rasa macam tak cukup jer...tempoh yang diberikan agak pendek...tapi keje yang perlu dibuat amatlah banyak... dlu masa kat GEMS memang da dididik macam nih...setiap kelas mesti ada tugasan...arahan diberi petang sebelum habis kelas...hasil kerja perlu dibentangkan keesokannya...maka malam itu semua ahli kumpulan berkumpul...meeting...buat keje sampai siap...tapi ahli kalau de 4 orang boleh bagi2...ringan sikit tugasan...



tapi kini...masing2 punya tugasan sendiri...saya da tak boleh harapkan siapa2...ini tugasan saya...tanggungjawab saya...saya perlu tunaikan...tapi...mampukah saya...perlu keje keras nih...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel