Thursday, May 27, 2010

Saya tunggu Lagenda Budak Setan

Aku rasa bukan aku sorang je kot yang ngah tunggu cite nih...rituh masa tunggu wayang start deme tayang la promo cite nih...tambah² de lisa surihani yang sangat tomey ituh...haku memang tak sabar la nak layan citer nih...filem yang diadaptasikan drp novel yang tebal nak mampuih tuh mesti best kan...(my early expectation...n hope so they done well..)

Tapi before cite tuh start harus wat revision dlu sebab aku sudah lupa la jalan cerita dia...ada kasyah, ayu dan sape² lagi ntah...nengok promo memang macam best...ngan que haidar lagi..very the excited...tapi negnok novel tuh...larat ker nak bace...tebal komain...kalo jatuh atas kaki mau meraung tuh...



Lagenda Budak Setan akan release pada 3 Jun 2010...Nantikan kemunculannya di pawagam berhampiran.

2 comments:

  1. saya pun mcm exited mau ngk cite ni..lg satu saya mau ngk cite nur kasih the movie..wink..wink.. =))

    ReplyDelete
  2. ade gak yer cite nur kasih the movie...harus layan jugak tuh...bile mau release...

    ReplyDelete

Silalah mengomel-ngomel