Friday, May 21, 2010

ramai orang mau kawen...♥

tahun nih ramai laks kawan² aku nak bertunang...kawen pn ada gaks...haish...zaman la nih...masing² nak kawin awal yer...nape ek...aku macam ada perasan ada satu time tuh kan ramai orang yang kawin agak lambat sikit la...idok ler lambat sangat tapi lebey kurang 25 and above...jarang la dengar kawin umur 20 ke 21 ke kan...tapi aku nengok kawan² aku ramai jek da kawen pas SPM abes² lam umor 23 gitew...lincahkan...berapa ramai kawan² aku yang dah ada anak la nih...Yang kawen muda² masing² da de anak pon...macam mane ek diorang manage family..muda lagi kan...mungkin diorang da puas enjoy kot sampai da tak tau nak wat per...so kawen jela kan...lagipun ada orang memang kaki enjoy tapi ada lak jenis x geti nak berenjoy² bagai...tapi apa² hal pon itula dikatakan jodoh...

Antara kawan² yang akan akan kawin dan tunang paling dekat nih
anis bulan 6... nih kawan kat gems...pastuh timah laks - kawan masa kat univ...dia da tunang bulan 3 rituh...same tarikh besday aq...then dia akan kawen dlm bulan 9 katanya...lebih kurang dalam musim raya or lepas raya...then kawan time skola laks - petom...bulan 6 jugak tunang...kawen tak tau la tuh bila...tengah terhegeh² nak beli barang hantaran...konpiden jerk minah tuh...ntah sempat ke idok
... then bulan 10 juga ada...tau² la kan tarikh chantek tuh...sume owg keja... membe² aku ada yg nak tunang and ada yg nak kawen...memang dalam umur² gini zaman menamatkan title single kot...

aku doakan semuga me
reka bahgia hendaknya...dan aku doakan untuk aku sekali hehehe.....

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel