Wednesday, October 20, 2010

cupcake untuk orang tunang

masa 9/10/10 rituh cousin aku bertunang.. kakak aku suggest.. kitorang sponsor la something.. so aku gunakan kemudahan yang ada.. carik la cupcake online.. aku pon surf la cup cake kak pnut ... senang kan bila sume bleh dibuat online.. tak yah nak pegi mana2.. senang gak berurusan ngan kak pnut sebab rajin layan sgale soklan2 aku..kitorang berurusan via email ngan sms je... tema adalah ijo putih.. kotak transparent lain hege.. kotak tuh hege dia rm8.. aku nih mmg tak pena lagi order cupcake..1st time nih.. so tak expect la cupcake ni beso yg amat. aku order size m.. 25 pcs.. beso siot.. kagum2.. aku amek jumaat petang.. bleh plak last minit akak aku request order lbey..ye la..kitorang kan tak pena rase.. nak gak order utk tekak sendiri... mujur kak pnut nak layan..



size m
25 pcs
rm 55



reben ngan renda tuh cousin aku yang bubuh




yg ini lak.. kami punya




comey kan
sayang nak makan..

kesimpulannya kami sangat berpuas hati ngan hasil cupcake ini.. rasa macam nak blaja lak wat cupcake.. aku amek petang jumaat.. suppose malam tuh kitorang gerak tapi abg ipar tak brapa sihat so kitorang lek pagi2 sabtu..tapi tade la pagi mane pon.. mujur cream tak cair.. dr malam tuh aku letak atas katil je.. rasa pon ok.. aku xnak harap cantek je.. tapi tak leh makan... sebab tuh aku tak minat fondant..

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel