Sunday, October 31, 2010

cuppies lagi.. tunang lagi

Sekarang nih aku kat hometown... Kebetulan hav to attend my bff engagement day... sangat horrible nak tengok minah tuh bertunang tau... macam2 ranjau dan onak berduri... finally, 30/10/2010 bertunang gak member aku nih... memandangkan status kewangan aku yang goyah, maka aku tontong la ngan bff lagi sorang.. cekgu qila yg still study kat upm.. jimat sket... yang penting, ati mau ikhlas...

nazri request tema bola.. mau liverpool katanya... so a few design aku send kat jijah utk confirmkan... kang da wat mahal2 tapi diorang tak berkenan, tak best lak.. yang penting jijah puas ati...

untuk kesekian kalinya, aku jadi customer kak pnut... untuk tambah set goal n player, hege sudah up from rm55 ke rm62.. but its ok 4 me..as long as worth it...bukan aku tak survey kat JB.. tapi mostly letak fondant.. cantek tuh memang la cantek... tapi da memang aku tak minat fondant kan... even though utk bagi orang pon.. still kena ikut tekak aku... hahaha... maka pada hari kames yang lalu, bersungguh2 la aku ngan cekgu qila menatang cuppies nih... mula2 aku yang bawak... dalam bus aku past kat qila.. aku takot kang aku terlelap, ntah ke mana2 kek tuh menggelongsor... rupanyer qila pon same... dia kate, dia terlelap pastu kek tuh menggelongsor cket... mujur tak tergolek yer cekgu qila.. kang naya kite ne sergah ngan driver bus... finally, kitorang cuppies bertukar tangan ngan jijah pada jumaat petang dengan selamatnya.. itu yang penting.. cuppies tak cedera parah di tangan kami berdua...



cuppies di pagi jumaat


masih selamat



tapi hakikatnya ada gak cket cream da tercedera


player yg bawah skali nih memang tergolek yer

masa cuppies bertukar tangan, jijah agak terperanjat jugak..yela kan.. dia pon tak expect cuppies adalah sebesar nih... yang penting aku pon suke.. sangat comel.. somebody tengok pon teruja sebab dia yang teman aku g amek cuppies kat pinggiran putra... then dia gak yang anta kitorang naaek bus kat bukit jalil.. masa kat bukit jalil.. aku sruh dia duduk.. jaga kan barang2.. aku ngan qila g bli tiket.. bli tiket on the spot je.. bus nak lek Jb melambak.. tak yah susah2... thne dari jauh aku nampak kusyuk somebody membelek cuppies tuh.. aik... macam berminat jer...

alih2 smalam berbual ngan dia pasal hantaran tunang... dia request mau cuppies jugak.. mau bola jugak... siap describe nak design yang macam mana.. hohoho... cepat terpengaruh rupanya.. sudah pandai demand juge...inshaALLAH... ada rezeki nanti, aku jadik customer kak pnut lagi.. kali nih untuk aku plaks... tapi bila tuh...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel