Wednesday, October 20, 2010

wedding ala garden

location event nih kat tasik titiwangsa... actually nih last event aku attend seblom bulan pose ri tuh..belek2 camera.. sat lagi terperasan lak picca nih... untung gak ada mukabuku kan... dari situh la daapt detect kawan2 lama.. perantin pompuan adalah membe aku time skola rendah dlu.. punya la lama da lost contact... tibe2 je dapat contact balek kan.. alih2 da kawen laks...

rezeki membe aku.. dapat husband pilot.. so no wonder la wedding dia agak gempak gitu... aku dapat attend side husband dia je sebab side dia kat JB time tuh... tak sempat aku nak g...



perantin diarak ngan keta kuda...




if pakcik bawak kuda tuh pakai kemas cket lg best kan



sofea!!! aku tak jerit ea.. tapi dia perasan kehadiran aku



kacau perantin jap

tau jela kan da lama tak jumpa.. banyak story.. nih sume kawan2 time skola rendah.. kenal since tadika pon ada... yang paling vogue tuh (tengah) ..bakal doktor.. kebetulan ngah cuti sem.. skarg da balek cardiff. doktor cantek gitu, memang slalu la patient lelaki datang... syukur.. semua kawan2 aku berjaya dalam idop masing2... stakat nih takda lagi yang aku jumpa, da tak jadi orang...

takde lama sangat aku lepak.. nak dok lama2 pon tak leh sebab org makin ramai.. nak lepak tepi tasek, macam malas lak.. ketis berlengas ok... tapi sangat sronok dapat attend wedding kawan2 lama... happy nengok kawan2 makin bahagia... tapi assual, diorang macam tak caya aku makin bam-bam.. sebab dlu aku sangat aktif sukan... well.. what can i say.. perubahan hormon maybe... ayat penyedap ati sendiri...




No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel