Monday, April 11, 2011

Anjung Tinjau @ Viewing Area

Assalamualaikum WBT
Salam 1Malaysia!!

Korang if pegi dating slalu pegi mane ea?
Aku mcm da tatau nak pegi mane..
Last wiken macam pikir la nak pegi mane?
Da malam kan..
Pastu nak jimat2..
Then macam gatal nak jln2 kat KLIA..
Hahaha..romantik sgt..
Janji kitorang tak pegi tempat bukan2..
Susah gak blom kawen ek..
Nak jumpa kena klua..
Tak klua, tak jumpa..

Pastu kat KLIA macam sronok je..
Tak sesak.takde tolak2 orang.
Cuaca pon cool je..
Then kitorang lepak kat anjung tinjau.

Kat sini leh tengok org kapal terbang.
Bila la aku dapat merasa naik flight cenggini ea.
No need to jalan ke kapal terbang.
Manusia memang tak pena puas.
Dlu selalu ckp bila nak naik flight.
La ni sibuk nak naik flight mahal lak.

Pastu kan lame gak la kitorang melepak buang masa kat sini.
Then ada polis cakap area tu nak close.
Time tu around 12 lebih nak dekat pukul 1.
If pegi siang lg best kot.
Lagi byk view bleh tengok.
Time tu pn kitorang nampak bunga api kat sepang.
Malam tu ade konsert ea..

So kesimpulannya aku suka lepak KLIA..
Macam pelik pulak rasa.
Tapi ade aku kesah..
Janji aku selesa..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel