Saturday, April 21, 2012

Kesayangan cranky

Assalamualaikum WBT...
Salam 1Malaysia...

Aku tolong jaga Rayyan.
Mommy dia da 5s kat opis.
Berangkut la kami ke opis mommy.
Nak harapkan aku jaga sensoran kat uma,
Aku tak confident.

Rayyan bukan hari2 dengan aku.
At least macam ni, bila Ryan nangis hover sikit
Mommy boleh jengah kejap.
Tadi tidur dalam bilik mommy, sejuk sangat.
Da la selsema, makinlah tersumbat.

Now aku bawak dia keluar.
Lepak kat pintu masuk ni.
Ada la sipi2 ekon tapi tak sejuk sangat.
Tapi cenggini la gaya dia tidur.
Lenguh da badan aku.
Nak gerak tak sampai hati.
Agaknya cane lah esok aku jaga baby sendri.
Serius penat. Ni baru jaga kejap aku da macam nak hangin je.
Nak2 bila dia rengek2.
Being mother, haruslah punya tahap kesabaran yg tinggi kan.
Patutlah ibu aku penyabar.



Pinggang aku da lenguh nih.
Alahai sayannggg...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel