Tuesday, August 3, 2010

melayan aku yang bibir sexy

malam tadi aku n sumbody melayan cite garam-salt...
sumbody yg beria nak nengok cite tuh...aku tak rasa dia
beria nak nengok cite tuh sangat...mesti dia tertarik ngan
gadis yang berbibir sexy macam aku nih..muahaha..
muntah sampai terbelahak aku...dia punya tahap beria
sampai sanggup booking online..da pandai booking yer..
bahaya nih..harus pantau selalu..

petang tuh kak lin ajak melantak doyan...doyan adalah
sangat heaven...kuning..mantap..pekat..melekat..konpem
klu g cek, tekanan darah tinggi...hasilnya..time tengok
wayang aku terpaksa control sendawa..kang 1 wayang
bau melatong...

time iklan kat wayang tuh telah start pergaduhan kecil,
aku vs sumbody..tp malas nak wayang sendri kan...maka
harus fokus pd cite yg telah dibayar rm11...cite dia best
gak la..klu nak compare ngan cite twilight yg ntah ape² tuh..
takde yg sedap pn cite twilight pd aku..comolot je lebih..
aksi² teramatlah kurang...cite salt pulak..byk gile aksi..
i like ok...nak² ngk evelyn salt nih beraksi..teruja aku...
part pm amerika masuk lif..sume guard pon masuk...guard
yang kat luar pastikan pintu lif tertutup..elok je tertutup
dia toleh,hamek ko penumbuk dia bg..tokojut den..well..
aku klu tekejut agak macho yer..bahu je tergerak sikit..
tak main la nak jerit² bagai...tak gojes la..

tuh je nak bebel..wayang aku ngan sumbody tak abes lg..
dia kalo da wat salah..slumber hippo je muka..geram
aku..sampai tika dan saat nih..dia memang wat donno..
macam dia tak wat pape yg menyalahi hukum alam aku
jep...

tuh je nak cite..ne wat keje nih..dateline around
around the corner...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel