Monday, August 2, 2010

saja² nak menaip tanpa niat

Lately aku very the busy...blog hopping...
busy la sangat kan...
lagipun mood tak mari la...
dlu masa ada diari...
rajin je tulis...tapi skarg nih..nak tunggu mood lak..
sangat gedik wokey...
lupa la kat mane aku campak diari tuh...
da la diary nombor 2...
yang nombor 1 da khatam...
cite pasal diary...seingat aku...
aku start conteng² kat diary since more or less dajah 4...
da pandai nak verangan bagai kat diari...
tapi yang nyata hasil tulisan adalah lebih jujur...
takde fikir pasal sensitiviti orang lain...
main redah jep...
tapi bile menulis kat blog...
haruslah ditapis...agar tak melampaui batas..

last week, lek kampung..kampung ker?
kategori lek bandar la..uma parent kat JB...
dikelilingi dengan JUSCO, TESCO, TESCO XTRA, N GIANT..
sume ade..complete...
duit je yang tak brapa nak ada..
tapi kali nih..aku tak dapat nak request masakan ibu...
sebab sabtu ngan ahad ada jemputan kahwin..
pastu setiap uma ada bagi tapau nasik...
gila la..dua² hari bantai nasik minyak ok..

lauk paling best kat kota tinggi...
uma mak ngah wat kenduri kesyukuran + tahlil...
nasi minyak + dalca daging + acar buah + acar timun + ayam kurma +
kambing masak merah kot.
ade gak sampingan dia..
mak ngah adalah tukang masak..
maka sedia maklum la betapa syedapnyer aku makan
sehingga menjilat jari...
sampai sekarang terbayang² lagi dia nyer kesedapan..
picca memang aku tak snap la..
sibuk nak makan...
balik kali nih macam² berita yang mengejutkan..
nanti kat entry lepas nih kite story wokeh...

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel