Thursday, August 12, 2010

Mimpi basah

Malam tuh tido agak sedikit terganggu sebab nak gi toilet... selepas menunaikan hajat kecil..terus amik wuduk nak tunaikan sembahyang hajat...erk..nih cite tipu..bertuah ler kalo aku rajin gini.. sepanjang hidup aku, aku sembahyang hajat sebelom tido jep..ok..back to the story...then aku continue tido ler... gangguan itu hanya bersifat sementara...

mimpi diteruskan..tapi lupa sudah mimpi apa..TIBA...TIBA...jeng..jeng... aku berasa agak kurang selesa dikawasan kemaluan aku... apakah???mimpi basahkah??? dalam keadaan agak mamai tuh...sempat lagi aku pikir..aku nih ngah mimpi basah ker... eh.. tapi pompuan mane mimpi basah... aku pikir lagi... tadi mimpi ape ek... errr...rasanya takde kaitan dengan nafsu² yang mengghairahkan... tak boleh jadi nih.. harus bangun untuk dapatkan jawapan yang tepat... lantas lampu bilik di buka..surprise... memang mimpi basah pon.. tak pasal² tilam adalah sedikit ternoda...

tapi hakikatnya.. aku bukanlah mimpi basah yang merangsangkan itu.. aku mimpi berdarah ok.. kesimpulannya tidur aku memang terganggu agak lama..

moral of the story.. aku tak sempat nak merasa rahmat di bulan ramadhan.. aku cuma harap cepat² la aku pulih kembali..takmo la lame²...jenuh wei nak ganti...macam last year.. aku ganti 2 minggu tau.. dapat pose bape hari je kan.. tak sempat nak diet... part nih tipu lagi.. kalo aku pose pon blom tentu aku dapat trunkan berat badan...

hari nih lunch tadi aku makan megi tomyam.. esok ne bawak bekal la..hehehe....

No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel