Saturday, June 9, 2012

4 hari lagi bergelar Mrs


Assalamualaikum WBT...
Salam 1 Malaysia...

17 Januari 2012

Ari nih tak keluar rumah.
Setelkan bunga semua.
Banyak pulak bunga nih.
buat pomander ball untuk gantung kat siling bilik.
Aku tak amik pakej hiasan bilik.
so, kena la hias sikit2.

eh, aku keluar jugak lah.
pegi smart.
beli telur masin. nak letak kat bunga pahar.
suke ngan bunga pahar aku.
100% hasil aku dengan ibu.
puas bila ada hasil tangan sendiri.

da pergi smart, pergi bank pulak.
nak tukar duit. amin mintak tolong.
da tau nak raya cina, ingat senang ke.
sudahlah johor jaya tu ramai chinese.
pegi maybank, takde duit.
pusing2 pegi cimb bank.
sudahlah nak parking susah.

pergi hong leong yang depan cimb bank tuh.
queve depan blakang chinese.
tetibe aku plak menyibuk kan.
nasib dapat tukar.aku orang last. pas tuh abis.

then, teringat nak beli khemah kecik.
orang canopy tak boleh provide.
maka haruslah ke Giant pulak.
Berlegar2 nak beli khemah.
sebab pegi sorang je kan.
taktau nak buat keputusan.
plus budak Giant ni sorang pon takde.
Ngular ke ape.

kat situ je da makan sampai petang.
penat. padahal takde buat apa pun.
penat cari parking sebenarnya.

balik uma sambung ngadap bunga aku.
Finally semua bunga da dikembangkan.
alooo.. comelnyer.
tapi sayang. tak snap pun. sob..sobs...



No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel