Wednesday, February 8, 2012

Pre Wed + Family Potrait

Assalamualaikum WBT...
Salam 1Malaysia...

Dalam pakej photography aku memey da de slot pre wed / post wed.
Aku pilih post wed instead of pre wed.
Sebab:

1) Alasan utama, aku segan nak posing manja2 gitu dengan Amin. Belum halalkan.
Ok. Aku bukan la stok2 baik sangat.
Tapikan rasa sangatla janggal nak memberikan pose mesra.
Tambah pulak, from kitorang couple till bertunang,
kitorang jarang sangat nak amik gambar 2 orang.
Lagi la kan nak lentok2 bagai.
Memang tak la. Aku sangat kayu.

2) Untuk apa gambar pre wed?
Biasanya orang sekarang, guna pic pre wed as display masa hari sandingkan.
Gantung2 kat photobooth ke.
Jadikan bahan untuk bunting / banner / kad etc.
So, again. Aku segan gambar kami jadi pameran.

3) Alasan paling kukuh. Aku nak gambar post wed yg sgt la messsrrraaa.
Gambar comolot can? Hehehe. will ask our photog later.

4) Aku sebenarnya teringin nak ada gambar ngan family.
Itu hakikat sebenar la.
Tambah lak kitorang da de Rayyan. Kesayangan ramai.
Haruslah nak rekod the moment.
Plus, hari raya ri tuh, kitorang tak amik gambar family pun.
Kira ini adalah 2 perkara dlm 1 masa.
family potrait pun ye. gunakan time sanding pun ye.
Jimat kan..

Aku cari this photog name Hakam thru kahwin mall.
Nengok blog dia. then call. terus deal.
Masa aku nengok blog dia pakej family potrait adalah  RM 180.
Lagi sekali nengok da RM 250.
Cepat betul hege naik. eh jap. budak ni hensem gak tau.

Kitorang amik outdoor kat Tasik Pullman.
Pusing2 area situ je.
Siyes. Penat ok.
Harga dia meliputi
- unlimited shot
- 2-3 hours
- picture ada la dia edit sikit.
- semua gambar burn dalam dvd.
*prop sendiri.

Aku upload gambar2 yg telah diedit oleh Hakam.


Comel je 

Baru start session. Malew lagi

Pose rawak katanya

Kesayangan semua

Yeye je kami belakon. Time ni da tak kekok.

Time ni bride to be dikerah meniarap

Sangatla suka pic ni



Fotobynaman pun murah tau. Memula aku nak amik dia. tapi dia nak balik kampung lak time tuh.
Tapikan dia just amik gambar mereka yg menutup aurat. Ingat ye..










No comments:

Post a Comment

Silalah mengomel-ngomel